Wednesday, January 23, 2019

"Kuckózás"

Figyeltétek, milyen divatos most ez a szó? :o)

Mást most én sem tudok, mint bekuckózom magam és olvasok.
Szabados Ági jól meglepett a januári kihívásával! :o) A sport a téma...hát jó, legyen 2019 a komfortzónámból való kilépés éve.


A közös könyv Csepelyi Adrienn Belemenés című könyve volt:


Ééééésss nagyon kellemesen csalódtam! A könyv a foci-rajongás témáját járja körül, a meglepő csak az, hogy a rajongó nő! Maga az írónő! (Ugye megint az előítéletek!) El nem tudtam volna képzelni, hogy ekkora focirajongó legyen egy nő, bár semmi kivetnivalót nem találok benne! Hogy ne "spoilerezzek" (ez is divatos szó manapság), egyúttal önéletrajz is.
Nekem a nosztalgia része tetszett a legjobban, a könyv eleje: mintha az én gyerekkoromról szólt volna! Imádtam!
Egyből Apu jutott eszembe! Ahogy felüvöltött, mikor GÓÓÓL volt :o)
Csak ajánlani tudom! Január 26-án a FB-os csoportban lesz a könyv kibeszélője és a vendég természetesen Csepelyi Adrienn lesz.

A szabadon választott könyv pedig sport témában Fredrik Backman regénye volt részemről: Egymás ellen.
Az első részét már olvastam, szuper volt, így most a lehető legjobb alkalom volt folytatni...még egy kis maradék szilveszteri kókusztekerccsel:


Ennek a könyvnek pedig a hoki áll a középpontjában. Egy apró svéd városban, Björnstadban játszódik és körülölelik a történetet az érzések...a bajtársiasság, őszinteség, hűség, szerelem, bosszú, amit csak el tudtok képzelni! Nagyon szórakoztató az 1. rész is (Mi vagyunk a medvék) és ez, a 2. is. Olvassátok el!

És amivel átolvastam magam 2019-be, az Mörk Leonóra regénye volt, a Lány igazgyöngyökkel.
Valahogy ez is nosztalgia volt számomra. 13 évesen, életem legszebb utazásán voltam Drezda környékén: Königstein, Pirna, Meissen, Drezdában a Zwinger...Erős Ágost...sosem fogom elfelejteni és most itt játszódott a regény is!
Ezt is ajánlom, egyébként Mörk Leonóra könyveiben még sosem csalódtam!


Télvíz idején gyorsan telik az olvasónaplóm olvasásmérője :o)


Jó tavaszvárást mindenkinek!

3 comments:

Rozy said...

Olvasónapló olvasásmérője, ez tetszik. Régen, mikor többet olvastam én is írtam a könyvek címét, de többet nem. Az olvasásmérőt meg szerettem volna nézni közelebbről, de nagyon kicsi a kép, ha ráközelítek. További jó olvasást :-)

Andulka said...

Köszi a könyvajánlót!!!A pecsét is nagyon cuki,hol lehet ilyet beszerezni?

Andulka said...

Köszönöm a választ!