Thursday, December 28, 2017

Két ünnep közt

2014 decembere óta vártak a kis kesztyűim a kosárkában az összeállításra :o)
Most jött el az ideje:


Erre szokták mondani, hogy jó munkához idő kell! :o)
Most aztán boldogkodok én is a munkámmal! :o)


Éééééééééééééééssss, egy jó barátot kaptam Karácsonyra Párocskától:


Rég fentem rá a fogam! :o)
Nagyítós és lámpa is. Egyelőre a lámpa elég...max. ha nagyon apró vászonra szeretnék hímezni...mint amilyet Anyutól kaptam Karácsonyra, egy gyönyörű hófehéret.
Most aztán mehet a munka! :o)

Itt tartok a bagolymmal, megcsőröztem:


Hogy kicsit jobban lássátok/-am, hol járok:


Még mindig jó pihenést! :o)

5 comments:

JuciKa said...

Örülj is neki mert szuper kesztyű készlet lett! Nem is értem miért nem fejezted be eddig. Lámpa, ó de jó!
Baglyod most már meg tud csipkedni, böködős szép napokat hozzá.

ceita said...

Very beautiful crossstitch decorations!

Happy and creative new year!!!

Palkó said...

Szépek a munkáid!
Az ajándékodat pedig használd örömmel! :)

Vera said...

Nagyon szépek a díszeid! Látom mástól is kaptál hajócsipkét...
A hímzésed gyönyörű lesz és a lámpa meg igen csak szép ajándék és hasznos is!
Kedves Jucus!Békés ,boldog új évet kívánok!!!

Andulka said...

Emlékszem a kék díszeket már akkoriban megcsodáltam...
A baglyocska is szépen alakul, ilyen klassz ajándékkal pedig még gyorsabban fogsz haladni!

Nagyon Boldog Új Évet Kívánok Nektek!