Wednesday, December 27, 2017

Karácsony után

Mennyi-mennyi-de mennyi szüksége van az embernek erre a békességre Karácsonytájt!
Hogy kicsit fellélegezzen...
Hogy kicsit kipihenje magát annyira, hogy megint rátaláljon önmagára!

Idén másodjára került a falra a cica-barát karácsonyfánk. Szeretjük!


Nem akartunk kaja-ügyben túlzásba esni. Idén a Vidék ízéből néztem ki egy receptet: narancsos-mézes csülköt sütöttem, Dia pedig a sütikkel dolgozott nagyon sokat: zserbó, linzer és mézes-krémes:


Hál' Isten, mindegyőnknek jutott meglepi a fa alá, ennél már kevesebbel is beérjük jövőre.

Diukám szeretett volna valami különlegessel meglepni minket azon apropóból, hogy ez az első Karácsonya, hogy "dolgozó nő".
Sikerült a meglepi! Hangulat világítás:


A kedvenceink is megkapták a maguk kis meglepijeiket, ki is boldogkodták velük magukat:


Bár Diego kapott kisegeret, csörgős kis labdát, a legnagyobb boldogság neki a sok leszedett csomi papír meg doboz volt. Még be is zacskózta magát :o)

Maminál is karácsonyoztunk:


Hogy én milyen szuper meglepit kaptam?
Majd mutatom a következő posztomban! :o)

És most következzék a másik kedvenc időtöltésem:


Anditól kaptam ezt a helyes kis könyvjelzőt...még jó, hogy mondta, ez az :o) Imádom a könyvjelzőket, pláne az ilyen kis elméseket :o)

Jó pihenést!

3 comments:

Monika said...

Örülök,hogy nyugalmad van....Milyen szép minden! Az egyik fiaméknál van ilyen karácsonyfa. Nekem is tökéletes lenne, de egyenlőre a "gyerekek" nem hajlanak rá.:)

erdoseva55 said...

Nagyon tetszik a kedves kis fátok, könnyű vajon díszíteni? Én még egyelőre nem tudom elképzelni nálunk a másfajta fenyőket, de már játszadozom a gondolatával :)
Az olvasás nagyon jó, én is kaptam pár könyvet, el is kezdtem olvasni őket. Láttam, milyen szépségeket kaptál , Veráé is egy kincs!
Örülök, hogy boldog, örömteli ünnepetek volt! Jó pihenést, kikapcsolódást a következő napokra .

Andulka said...

Ez a karácsonyfa még mindíg nagyon tetszik! A kis lurkó is nagyon cuk!