Sunday, December 27, 2020

2020 top 10 olvasmánya - szerintem

 Az új kihívások a következők, ezeket az olvasmányokat családom Jézuskája hozta:


Nagyon vártam Szabados Ági Időnyerő határidőnaptárát, nagyon tartalmas. A XXI. Század Kiadó Hemingway sorozatában az első kettő már megvolt, most megkaptam Diától a harmadikat. Lacótól pedig A vatikán kínos titkait kaptam meg. Hallottam egy beszélgetést a könyv írójával, nagyon érdekel a téma. Anyukám Karácsonyi küldetését pedig már "fel is faltam".

Most jó lenne még néhány szempár, hogy mindegyik könyvet egyszerre olvashassam!

Apropó olvasás! Most jelezte a moly, hogy idén 100 könyvet sikerült elolvasnom. Kivételes év, szerencsés volt olvasás szempontjából. Izgat, vajon ki tudom-e választani ebből a mennyiségből a legjobb 10-et?

1. Emile Ajar Előttem az élete azt hiszem, vitt mindent idén! Belém épült! Gyerek szemszögből egy nagyon nehéz élet története - fantasztikus!

2. Carlos Ruiz Zafon könyvei elvarázsoltak, ide - hadd csaljak picit - hadd jöjjön mindjárt három regény! A köd hercege és az Éjféli palota idei megjelenések voltak, Marina már régebbi. Remélem, jövőre megjelenik A köd trilógiájának 3. része!

3. Deborah Feldman Unortodox című könyve tabu döntögető, imádtam. Amúgy is szeretem a zsidó kultúráról szóló könyveket!

4. Martah Hall Kelly Orgonalányok című könyvéhez a könyvtár Valentin napi Vakrandiján jutottam hozzá és nagyon szerettem. Több szálon futó történelmi romantikus regény..

5. F. Várkonyi Zsuzsa Férfiidők lányregénye is amolyan "beépülős", most épp Anyum olvasta ki.

6. Eoin Dempsey Fehér rózsája is nagyon jó olvasmány volt, szintén a történelem és a romantika.

7. Náray Tamás nagyívű regénye, a Zarah is fennséges olvasmány volt, szeretném majd jövőre a további részeit is olvasni. Fantasztikausan jól ír Náray Tamás!

8. Arthur Brand Hitler lovai is imádatos volt! A hitleri időket idézi meg a művészeten keresztül: 

9. Örülök, hogy rátaláltam Pap Évára! És újra felkel a nap című könyvét is nagyon szerettem.

10. Kepes András év végén megjelent könyve, A boldog hülye és az okos depressziós is nagyon hangsúlyos volt számomra, sok mondanivalója van az írásának! 


Tudnék még persze sorolni pár szuper idei olvasmányt, de ha csak 10-et kell említeni...

Kedvem volt most összegezni, tegyétek meg Ti is, ha szeretnétek! 

Ezeket a könyveket bátran ajánlom mindenkinek!

Jucus

1 comment:

Sarah Alfred said...

I've gotten back with my ex boyfriend with the help of Dr.jumba, the best spell caster online and I highly recommend Dr.jumba to anyone in need of help!.. I want to testify of how i got back my boyfriend after he breakup with me, we have been together for 3 years, recently i found out my boyfriend was having an affair with another Girl, when i confronted him, it led to quarrels and he finally broke up with me, i tried all i could to get him back but all to no avail until i saw a post in a relationship forum about a spell caster who helps people get back their lost love through Love spell, at first i doubted it but decided to give it a try, when i contacted this spell caster via his email, and he told me what to do and i did it, Then he did a Love spell for me. 28 hours later, my boyfriend really called me and told me that he misses me so much, So Amazing!! So that was how he came back that same day, with lots of love and joy, and he apologized for his mistake, and for the pain he caused me. Then from that day, our relationship was now stronger than how it were before, All thanks to DR.Jumba. he is so powerful and i decided to share my story on the Internet that Dr.Jumba real and powerful spell caster who i will always pray to live long to help his children in the time of trouble, if you are here and you need your Ex back or your husband moved to another woman, do not cry anymore, contact this powerful spell caster now. Here’s his contact: Email him at: wiccalovespelltools@gmail.com or wiccalovespelltools@yahoo.com, you can also call him or add him on WhatsApp: +19085174108 check out his website : drjumbaspellhome.wordpress.com