Monday, October 21, 2019

Ősz

Mondtam már, hogy a kedvenc évszakom?
Csodálatosan őszül idén! Ezek a színek csak ilyenkor észlelhetőek! Az októberkémen például:


Ahogy átszűrődik a nap a vörös-piros leveleken, az valami bámulatos:


Szeretem a fény-árny játékát fotózás közben is:


Megvolt a szüretünk is.
Idén 30 szem mandulánk termett először, jól megdícsérgettem a fácskát:


A Jonatán fánk idén jobban megemberelte magát, egy kosárnyi almát tudtunk szedni:


A szilvából végre sikerült (harmadszori próbálkozásra) olyan szilvás-mákos lepényt sütnöm, amilyen az én mamám tudott. Ilyen dundira kelt a tésztám:


...és ilyen fincsiség készült belőle:


És az idei, valószínűleg utolsó rózsáim:


Mostanában inkább az olvasáson van a hangsúly, valahogy ez a legpihentetőbb szabad időmben.
Persze tele a fejem ötletekkel...majd ha a kert szezonnak vége.

Jah, ezt a csoda gyapja tintagombát ma reggel kaptam lencsevégre munkába menet, muszály megmutassam:


Szép őszölést minden kedves erre járónak!

2 comments:

Palkó said...

Köszi ezeket a gyönyörű képeket! Neked is további szép őszi napokat kívánok!

Tüzes Beáta said...

Micsoda képek!
Milyen érdekes, hogy a természet pontosan tudja hol tart. Mert a jó idő nem indokolja az ősz színeibe öltözött tájat.