Wednesday, April 3, 2019

KertszezON!

Végre-végre-végre! :o)
A krókuszok utáni első szépség a kajszi fánk, amint virágba borult:


Idén már sok virág van a mandulafácskánkon is, kíváncsi leszek, lesz-e termés rajta. Még csak 1 méter magas.

Ültettünk dézsába egy új áfonya bokrocskát. Már többedszeri a próbálkozás, azért tettük dézsába és savanyú földbe...szorítsatok,hogy megmaradjon, mert imádom az áfonyát. Laci a málnásban is pótolt, az aztán a kedvenc gyümim!

Bújik az októberkém is, kitettük a jó kis melengető napra:


Rengeteg vizet felhordunk a patakból, nagyon száraz a föld.
Pótoltam spenótot, mert az őszi nagyon foghíjasan kelt; azért egy főzetre valót tegnap leszedtem.
Borsó és hagyma került még a földbe és sok-sok virágmag: kicsi- és nagy büdöske, rózsaszín kis tölcséres, tátika.
Szépen megeredtek őszről a török szekfűim, alig várom, hogy végre illatozzanak.
Ha viszont nem öntözzük, semmi nem lesz belőle, mert annyira kevés a csapadék.

Most épp a nárciszokban tudok a legtöbbet gyönyörködni:


És ebben a különleges borostyán csodabogárban. Végre megint eljött az ő ideje, hogy többet lehetünk kint vele a kertben:


A fürtös gyöngyikéből idén már egy tömött kék csík látszik:


És szerelt fel Párocska rovarhoteleket is, meg vitt kis cukros vizet, hogy minél jobban tudjuk kényeztetni a méhecskéinket:


A magok a földben, izgi a várakozás, hogy mi és hogyan fog kikelni :o)

2 comments:

horimarika said...

Szeretem a kertes posztjaidat. Nagyon szépek a virágaid. Az áfonyára kíváncsi vagyok. Én is imádom. Nyáron szoktam venni 5-8 kilót (horror áron) és nekilát a család... a maradékból lekvárt főzök.

Tiffany Tasting Food said...

Nice blog you haave