Wednesday, June 20, 2018

Kerti paradicsom

Hű, ilyen rég nem írtam volna?!
Mert beindult a kertben az élet...most valami gyönyörű!
A legszebbek a liliomaim. Az első a cirmoska volt:


Aztán jött a bordó:


Most pedig a narancs:


A kert végében pedig a sásliliom "szépeskedik":


Megérett a ribizli közben:


És lett belőle - illetve akart volna lenni belőle ribizli lekvár. Itt nem teljes a siker, mert sajnos folyósabb lett, mint én szerettem volna. Vagy szörp lesz belőle, vagy Diám megcsinálja málnával dzsemnek vagy lekinek. Pedig vettem hozzá jó kis Steviás befőző cukrot meg levendulát is tettem bele...nah, ezt még gyakorolni kell:


Ami viszont jól sikerült, az a prézlis meggyes süti, ami az én Nagyanyám megbízható receptje alapján készült. Idén talán 2 maroknyi meggyünk lett, bár a madarak is jó ízűen fogyasztottak belőle:


A málna is beindult, a kedvenc gyümölcsöm!


Ebből pedig a gyümi torta kötelező:


A mályvarózsám is parádézik, nem győzöm fotózni:





A sziklakert is most a legszebb, még sosem virágzott nekem ennél szebben:


A kertünk vége most olyan, amilyenről mindig is álmodtam:


Kézimunkázom, meg olvasom is ám közben, amennyit csak tudok, majd mutatom ám azokat is!

Szép júniust minden kedves erre járónak!

3 comments:

horimarika said...

Mennyi csodálatos virág!!

Leki-Rita said...

Gyönyörűek a virágok! Guszták a sütik!

Andulka said...

Gyönyörűek a virágok!!! Szép a kertecskétek!