Monday, May 7, 2018

Májusi ünnepek

Hadd kezdjem az Anyák Napjával!
Maminak készült sok szeretettel:


A hímzés már tavaly elkészült, csak egyszerűen keretet nem kaptam hozzá sehol, de sehol! Ez a keret mindig probléma! Csak téglalap alakút lehet kapni mindenhol :o(
Rendelni? De látatlanban? Kézimunkához egyáltalán nem mindegy!
A köszöntős gyöngyvirágot már megkapta Anyu két hete, tegnapra sajnos elvirágzott.
Egyszóval úgy láttam, örült neki Anyuc.

És hogy az én szépséges Mamimat is megmutassam, de kapcsolódjon Unokaöcsém ballagásához is:


A fiatalember már a magyar érettségijét írja és a matekhoz kell legjobban szorítsunk csütörtökön, az lesz neki a legfontosabb megmérettetés a közgáz felvételihez.
Óh, mikor még a rádióban olvasták be a tételeket! :o)
Úgyis sikerülni fog! :o)

Itt pedig mi az ünnepelttel már kicsit alkonyfényben:


És az én szépségemtől is kaptam egy Anyák Napi csokrot:


Hinnétek, hogy a közepében az a barnás-drappos szekfű?
Régen csak szekfű (celofánban :o)) volt ajándékba, most meg olyan méltánytalanul hanyagolt kis virág...remélem, reneszánszát éli!

Szép májust!

2 comments:

horimarika said...

A hímzés csodálatos!
A fiatalembernek drukkolok... az én nagyfiam is ma kezdte az érettségit...

Andulka said...

Szép ajándékot készítettél! A csokrod is nagyon mutatós! Előbb- utóbb minden visszajön a divatba, így a szekfű is!