Wednesday, April 11, 2018

Lapoznivaló :)

Hogy ismét két szuper olvasmányt ajánljak:

Jill Santopolo regénye viszonylag új, sokat olvastam már róla más blogokon, úgyhogy alig vártam, hogy a kezembe vehessem!


A könyv Lucy visszaemlékezése az első szerelmére...végig érezni, hogy valami negatív dolog miatt, ami majd a végén derül ki.
Gabe - bel a Két Torony terror támadásának napján szeretnek egymásba, de az élet úgy hozza, hogy a fiú a lány helyett a karrierjét választja egy távoli országban.
Lucy végül férjhez megy Darrenhez, gyereke születik, de továbbra is él benne az "Igazi", az "Első".
Mikor időnként felbukkan Gaba, Lucy mindig elbizonytalanodik...hogyan tovább?!
Rengeteg érzelem jelenik meg a történetben: szerelem, szenvedély, szeretet, féltékenység, hűség, bűntudat, csalódás, fájdalom.
Legszívesebben együltömben faltam volna fel a könyvet.

Mindig kíváncsi vagyok az író/nő arcára...inkább a szemére...hiszen a lélek tükre! És itt az eredeti borító is a teljesség kedvéért. Most jobban tetszik az eredeti, bár nincs nagy különbség:


Jelentem, a Valntin napi könyves "Vakrandim" is jól sikerült! :o) Emily Bleeker könyvét rejtette a csomagolás, melynek címe: Miután elmentem, a Fine Selection egy darabja volt:


Először kicsit az U.i.: Szeretlek című könyvre hasonlított, aztán beindult a történet és szerencsére más kerekedett ki belőle.

16 évi boldog házasság után meghal az édesanya és Luke, az apuka magára marad 3 gyerekével.
Natalie segítségképpen leveleket hagy férjére...de ki a postás? Kit avatott be Natalie élete legbensőbb gondolataiba?!
Luke legnagyobb segítsége Natalie régi barátnője - akiről időközben kiderül, hogy bántalmazó párkapcsolatban él.
Fogadnak egy babysittert is, akit még Natalie ajánl...de miért pont őt?
A szálak aztán jól összekuszálódnak, félreértések nehezítik a helyzetet, a könyv vége persze a jól kiérdemelt happy end.

Itt maradt a szépséges eredeti borító:


Már lehet akár a szabadban is olvasni, hajrá!

No comments: