Thursday, February 1, 2018

Book Blogger Teszt

Én hívtam ki saját magamat, mert tetszik a gondolkodnivaló :o) Ahogy a könyves blogokon barangoltam, találtam rá :o)



1. Top három könyves dolog, ami idegesít:

- az Alkonyat trilógia óta minden azóta megjelent könyvben szerepel az a bizonyos "félmosoly", amivel Edward rendelkezett...hát ez idegesít.
- ha pecsétes a könyv vagy meg van törve az előlapja, vagy szamárfüles - ezért nem is adok kölcsön könyvet!
- háááát, ha annál a tipikus okos-is-szép-is-szőke-tökéletes-alakkal-rendelkező hölgynél nem tudnak kitalálni valami tartalmasabb karaktert

2. Három könyves vallomás

- Simán veszek egy könyvet egy kozmi, fodrász, egy divatékszer vagy egy-egy ruhadarab rovására.
- A ponyva egyre inkább hidegen hagy, sőt az általam értéktelennek ítélt könyvektől szeretnék megszabadulni. Csak az általam értékesnek ítélt irodalom maradjon a polcaimon! Értékes irodalomnak pedig azt tartom, ami nyomot hagy bennem. Ha nem tudom felidézni, miről szólt egy könyv, az nekem már nem bír értékkel.
- Bele szoktam írni a nevem a könyvekbe és azt is, hogy mikor tettem szert rájuk :o)

3. Utolsó alkalom, amikor sírtál egy könyvön
Nehezen sírom el magam, de talán A könyvtolvaj ilyen. Meg a további 2 könyv, amit ajánlok.

4. Könyvek száma az éjjeliszekrényeden

Mivel nincs éjjeliszekrényem, a párnám mellett van min. 2. Egy az aktuális, egy pedig vészhelyzetre: ha nem lenne mit olvassak :o)

5. Kedvenc rágcsálnivalód olvasás közben

Soha nem rágcsálok olvasás közben - legalább van egy jó szokásom :o)
Leggyakrabban este, ágyban olvasok, akkor meg hogyaaan?! :o)

6. Három könyv, amit bárkinek ajánlanál
- W.M. Young - A viskó
- Markus Zusak - A könyvtolvaj
- Michael Ondaatje - Az angol beteg

7. Egy kép a könyvespolcodról


De ez csak az egyik! :o)

8. Milyen sokat jelentenek neked a könyvek

Egy szóval: menedék, egy idézettel pedig:

"Karolva könyvem keblemre,
nevetve nézek ellenemre."

Illyés Gyula Haza, a magasban

9. Legnagyobb könyves titkod
Szégyellem, de nem igazán szeretem a verseket. Persze vannak azért kedvencek.

10. Kihívottjaim:
Nincs senki, akinek kedve van gondolkodni a kérdéseken, csak rajta!

1 comment:

Monika said...

Ez érdekes! Rengeteg könyvem van! át szeretném válogatni őket, mert valahogy mégis vannak olyanok,amik nem képviselnek jó értéket,azoktól szeretnék megszabadulni. rettentően sajnálom kirakni őket, de abba a tudatba kapaszkodom,hogy a szelektív gyűjtőbe rakott könyvekből újra papír lesz. Már mindent megpróbáltam: antikvárba leadni ,ajándékozni stb, de még így sem férek .:)
Szüleinktől örökölt könyveket őrzöm, egyszer hátha kell valakiknek. Sajnos a gyerekeim nem olvasnak túl sokat,sőt....