Sunday, October 1, 2017

Orosz egérke

Ahogy már meséltem, felfedeztem az orosz minták báját.
És éppen valami cukiságra vágytam, úgyhogy megszületett egérke:


Annyira jó volt valamiért hímezni! A virág közepében itt is kis francia csomók vannak.

OBI-ban vettünk keretet is hozzá, így mehet is a falra, a magnóliám mellett, a folyósón lesz a helye.


Az (egyik) következő áldozatot pedig ma kaptam meg extra gyorsasággal a Foltvarázsból. Tegnap rendeltem, ma átvettem!


Hogy mit rejt a boríték, majd megmutatom...Anyu ajándéka szülinapomra :o)
Nagyon boldog vagyok tőle, mert már rég szemeztem vele. Annyit elárulok, hogy Lanarte.

10 comments:

Vera said...

De édes ez a minta! Aranyos a cicád... nem is ő volt....valaki más tépte a gurigát...

MrsYarnart said...

nagyon aranyos ez az egérke! de én azért arra is kíváncsi vagyok, mi van a borítékban :)

Andulka said...

Cuki az egérkéd!Lanarte csak szép lehet!

Kata said...

Cuki az egérkéd! A Lanarte meg biztos szép....

erdoseva55 said...

Ez a kis minta, ami nem is olyan kis munka- tüneményes lett! :)
De izgi, vajon mit kaptál? Szeretem a Lanart képeket :)

JuciKa said...

Részletgazdag mintákat gyártanak az oroszok:) azért olyan szépek. Lanarte......hm.

Tüzes Beáta said...

Én is kedvelem az orosz mintákat!
A cukiság mindig kell! Aranyos ez az egérke és szép a virág.

Dóra said...

Nem semmi, hogy mennyit hímzel. Aranyos ez a kisegér is.

Kezed hogy van? Jól bírja a kiképzést?

Palkó said...

Ez az egérke nagyon édes lett!!

Edit said...

Cuki az egérke!
Lanarte? Abban nem lehet csalódni. :)