Monday, May 1, 2017

Üdv., május!


Megleptem magam, ez az én kárpótlásom lesz a két kéz műtétért :o) Május 29-én a jobb...gyógyulás...és csak akkor kezdhetek majd hozzá...önsanyargatás a javából, mi?! :o) Azért addig is bökögetek ám! :o) Végül a Foltvarázsból rendeltem:


A Lanarte szerintem a keresztszemesek királynője!
Bááár...kaptam egy Vervaco katalógust is hozzá és már abban is kinéztem egy szépet...árat nem találtam még hozzá, addig lelkesedem. Igen! Csak ne lennének olyan drágák! Néztem ebay-en is, aliexpress-en is, sehol sem olcsók sajnos. Ez lenne egy Vervaco-s terv:


Mostanában a fuxia lett a mániám...Anyu füredi kertjében a kút káván állt egy olyan csodás, hogy nem tudom kiverni a fejemből.

Apropó kert!
Minket a Majális is ott ért.
5 fekete rigó tojás lett a végeredmény, és a kis fekete asszonyka szépen kotlik is, imádom!


Sikerült meglesnem gyikiéket is, íme az egyik kis házaspár, napozni jöttek elő:


Szép, napsütéses napokat kívánok minden kedves erre járónak!

5 comments:

Andulka said...

Jó kis készletet választottál.Ezt és a sorozat másik két tagját én is elkészítettem. A Vervaco készlet is csodaszép.

Palkó said...

Szép mintát választottál! Addig pedig türelem, türelem... :)

Tüzes Beáta said...

Naná, hogy megérdemled a szép mintát! Nehéz lehet ennyi ideig " bénának" lenni.
Jaj, most én is félek, mert a bal térdem nem jó és miután kilőttük a reumát és még mindig fáj, időpontot kértem az ortopédiára. Azon gondolkodtam ha műtét lesz és utána 6 hét pihenő azt hogy fogom kibírni?
A gyíkok nagyon szépek!

Cat said...

Csodás készlet. :-) A Vervecos is szép.
Nagyon szépek a gyíkok is és tökjó, hogy így le tudtad fotóznia rigó tojásokat.
Én most a kis cinkéknek örülök, mert a kihelyezett odúnkban költenek. :-)

Vera said...

Ó de szép készletet választottál!Persze mindig megérdemelnénk...
Nálunk az etetőnél van már az egész rigócsalád...olyan édesek ahogy tanitják a piciket hogy kell enni, és közben adják a szájába is...

Sikerült lefotóznunk az őszapó családot a faágon... a blogomon megtalálod és videót, ahogy etetés van... mert az őszapók is hozták etetni a piciket...
A kezedre meg vigyázz...