Thursday, December 29, 2016

A mi Karácsonyunk

Először is macska-barát karácsonyfát állítottunk. Sok haszna volt...nem került pénzbe, nem kellett felcipelni Páromnak a 4.-re a fát és beállítania (jó, egy fúrás volt a falba :o)); nem lesz a talpunkban egy csomó tüske meg a parketta-szőnyeg-erkély minden résében; jobban elfért és Diego sem érdeklődött iránta. Fenyőfából készült, így egy kis fenyő illata is volt és eltehető jövőre, aztán pedig máshogyan is dekorálható. Azt hiszem, a fények voltak rajta a lényeg, amitől ünnepivé vált. Meglátjuk jövőre...


Anyu a főzés gondját vette le a vállamról, Dia pedig a sütését, úgyhogy én nyugodtan háborúzhattam a vírusommal, amit 24-én szedtem össze...szerencsére már eltakarodóban van.


Itt Diego Anyu szemüvegével kokettált:


Diukámtól jól jött a bundás, meleg mamuszka; Lacómtól A dorombolás művészete (majd mesélek róla, mert már ki is olvastam :o)) és egy isteni finom parfüm, Anyukámtól meg egy új kávéfőző, egy kis csipke, mert a kézimunka örök és a kedvenc tusfürdőm, amiről Dia azt mondja, "neki ez az otthon illata".


Békés volt, szép volt, jó volt.

3 comments:

Vera said...

Nagyon szép és modern a "karácsonyfa".

Nekem az jutott eszembe a kép láttán...""... mondtál valamit???,,"""

Igazi szépség a cicus...
Boldog új évet!

JuciKa said...

Remélem azóta leküzdötted te is a vírust, ezerrel készülsz az új évre!
Kellemes, szép fotókat készítettél az ünnepi hangulatról.
Boldog új évet kívánok!
Szeretettel Juci.

xJuDesign said...

Nagyon szuper fátok volt. Ha lenne szabad falfelület, jövőre nálunk is jó lenne hasonló. Örülök, hogy kellemesen telt a karácsonyotok. Jó egészséget és boldog új évet kívánok!