Saturday, May 28, 2016

DFA_Paris

Blog-barangolás közben találtam rá erre a kis hímzésre, itt meg is találtam a mintát.
Már nem találom vissza, kinél láttam tűpárnává megvarrva, de ha megtalálom, felteszem, mert akár ajánlhatnám is a blogját, olyan jó dolgai vannak.
Gondoltam, nem árt egy gyorsabb sikerélmény; még egy színnel is hajlandó voltam hímezni és nem lenvászonra, hanem valami noname kis spriccelt anyagra.


Egy új tűpárnikó sem árt...meg valahogy annyira nincs időm, ahogy megjött a jó idő...kert, egyebek. Azt hiszem, emellett a kis anyag mellett döntök, ezzel lesz tűpárnává alakítva:


Ezt a finom kis anyagot még Aniktól kaptam, mikor én "nyertem el a vándornaptár egy éves tulajdonlásának jogát" :o) Most találta meg a felhasználásának legjobb módját. Még egy helyes kis szaru vagy csont gombocskát szeretnék rá keresni és mutatom is a kész párnikót!

A májusi kertem gyönyörű, pár képet mutatok Nektek. Sosem volt még violám, idén kipróbálom:


Bekaptuk az első néhány epret tegnap (természetesen Carlos és Mamuszka is) és várom, hogy hüvelyesedjen a borsó, mert tele van virággal!
Még céklát és kaprot szeretnék vetni...meg még egy csomó mindent, de már betelt a kert :o)



És az erkélyről a kedvenc színű verbénám, se nem rózsaszín, se nem lazac:


Carli, ahogy - szó szerint - csöpög a nyála az almáért:


Szép májusolást!

5 comments:

CathlenKata said...

A hímzés aranyos!
Kellemes nyári napokat kívánok, a kertben és a hímzős kuckóban is.:-)

Leki-Rita said...

A hímzés, a virágok és persze Carlos ♥♥♥

erdoseva55 said...

Bájos ez a kis hímzés!
Szép és sok virágod van! látszik , hogy szereted őket!
Istenem az a kutyus de aranyos! :) A miénk a diót imádta nagyon! :)

Tüzes Beáta said...

Gyönyörű a kerted!
A hímzés aranyos.
Fényképezd le Mamuszkát ahogy epret eszik!

Vera said...

Szép a kerted! A hímzés naaaagyon jó...Carlos édes...