Saturday, April 2, 2016

Jodi Picoult_Szívtől szívig


Hihetetlenül jó könyvet olvastam, hadd ajánljam a figyelmetekbe!

A 2015-ös olvasós kihívás nagy-nagy hozadéka számomra, hogy megismerhettem Jodi Picoult könyveit, korábban már írtam is róla picit.

Imádom a stílusát és általánosságban az ilyen olvasnivalót, ami megmozgatja az agytekervényeimet és egy jó időre ad gondolkodnivalót. Ezen a könyvön aztán képtelen voltam elaludni! Először a 396-ik oldalon néztem rá az oldalszámra, nálam ez annak a fokmérője, mennyire lebilincselő az olvasmány :)


Hogy miért volt mindhárom általam olvasott könyve telitalálat?
Talán mert egy a generációnk? Hasonló korú Jodi Picoult, mint én...még a monogramunk is ugyanaz! :o)
Vagy mert olyan emberjogi témákat boncolgat, amik engem is érdekelnek?
Vagy mert én is szeretem több szemszögből látni a dolgokat?
Vagy egyszerűen csak azért, mert valamiért "meg tudott szólítani" - ahogy mondani szokás?
Mindegy, a könyveit mind be fogom szerezni, az bizti!

1 comment:

Palkó said...

Köszi az ajánlót! Lehet, kipróbálom :)