Thursday, December 17, 2015

Dewey - A könyvtár macskája

Nagyon édes könyvet fejeztem be a minap, nem hagyhatom szó nélkül!


Egy iowai kisváros, Spencer könyvtárának cicájáról szól, aki 18 évet „szolgált le” a könyvtárban. Dewey életén keresztül ír az írónő – aki valójában is a könyvtár igazgatója volt – a saját- illetve a város életéről, de valami nagyon kedvesen-aranyosan, humorral teli.
A könyv végét csak vonakodva olvastam el, mert hát mi lehet a vége egy ilyen regénynek!? Bizony megsirattam Dewey-t…és akinek van házi kedvence, meg fog érteni!

Teljesen beleszerelmesedtem ebbe a híres narancs színű macskába, látnom kellett még több képet róla, itt Ti is láthattok róla többet!:


Van a Librinek egy kereső szolgálata, ennek a segítségével próbálom megtalálni a könyvet, hogy megvehessem, mivel én .pdf – ben olvastam csak, de alapmű, úgyhogy meg kell szerezzem.
Cicásoknak (is) alapmű, úgyhogy nagyon ajánlom!

1 comment:

Ibolya BAKONYI said...

Szia Jucus, nekem sikerült a net-ről kinyomtatni. Ha szeretnéd, küldjél egy e-mailt: i.bakonyi@i-quadrat.com Üdvözlettel: Bné Ibolya