Sunday, January 9, 2011

Pót-Karácsony Pécsen_2011.01.08.

Mivel Karácsony előtt a nagy hó megakadályozta a szokásos kis ajándékozós találkozónkat, tegnap pótoltuk be. Szerintem sikerült kicsit meghosszabbítani a karácsonyi "feelinget", igaz, Lányok?! Én legalábbis teljesen feldobva értem haza úgy, hogy én aztán most körbehímzem a világot!

Először is köszönet a házigazdának, Kosti-Timinek a szíveslátásért! Nagyon hangulatos kis kuckód van, nagyon jól éreztem magam Nálad! A találkozó az alábbi idézettel kezdődött:

(Timinek volt egy aranyos idézete, azt majd ide beírom Nektek!)

Az én angyalkám idén Hancus volt és majd elájultam, mikor megláttam, mi mindennel kényeztetett el engem! Ennyi szépséget meg sem érdemlek! És most sok képpel fogok szolgálni, vigyázat!

Először is kaptam egy csodaszép bordó asztalterítőt egy rávaló futóval, mondhatom: álomszép! A minta is kedvemre való, a színek is, minden!


Aztán egy Nora Corbett - Jucus-betű is felkerülhet a falamra, mindenhogyan telitalálat! Még a szobánk színvilágához is passzol! És természetesen a sok apró figyelmesség még a csomagban: szalvéta, fincsi édesség és akkor az ízléses csomagolásról még nem is beszéltem! KÖSZÖNÖM HANCUS MÉGEGYSZER! Nagyon kitettél magadért!


Egy régi történet - mondhatom - kárpótlásaként kaptam az alábbi meglepit, ami szó szerint meglepetés volt! Aki érintett, az tudja, miről beszélek, nem is tudom, kinek jutott eszébe ez az aranyosság! Minden kedves csapattárs figyelmességét tartalmazta a csomag: Unyika-Márti illatos levendulapárnácskáit, Hancus gombocskáit, Kriszti filigránját, Timi karácsonyfadíszét és nem utolsó sorban Dóri tündéri apró ollóőrét.

KÖSZÖNÖM, LÁNYOK!


A sok szép ajándékomhoz képest az én ajándékom már csak apróságnak számított, de remélem sikerült vele Krisztinek örömöt szereznem, mert igyekeztem nagyon! Egy párnát hímeztem neki, a varrás Anyukám kezeit dícséri. A tűtartóban is benne van a család, mert a rá való cukorpálcika-gombot Diám készítette süthető gyurmából.


A háziasszonyunknak pedig egy könyvjelző készült:


Gondolom, Ti legalább olyan élményekben gazdagon tértetek haza, mint én és remélem, jövőre még többen összejövünk!

2 comments:

Judit said...

Sok, sok szépség. :)
Azt hiszem belehúzok, hogy az én "J" betűm is mihamarabb keretben pompázzon!

unikat said...

Mennyi szépség!
Az a bordó terítő, húúúúúúú!