Thursday, July 26, 2018

Baba takaró

Elkészült a következő baba takaró is, bár a kis tulajdonosa majd csak októberben fog világra jönni.
Gondoltam, legyen inkább kész...illetve még mosni kell és a csillagokat ráöltögetni.


Jó rajta szerintetek a fodor? Nekem tetszik, Diámnak nem.
Diegonak persze látnia kellett egészen közelről:


23 kis csillag fogja díszíteni a takarót, teljesen jó móka volt horgolászni őket:


Én így csináltam a csillagocskákat:
horgoltam egy magic ring-et 9 szemmel, jól összehúztam, hogy a lehető legkisebb lyuk legyen a közepén.
Miután összezártam a köröcskémet, azonnal 3 láncszem.
Visszafelé haladok a 3 láncszemen, a tűtől a 2. láncszembe egy kúszószem, a következőbe egy sima pálca, aztán egy db egy-ráhajtásos pálca.
Ezt követően kötöm vissza a körbe egy kúszószemmel 1 szemet áthidalva, hogy szépen körbefeküdjön a körön. Így készült el az első csúcsocska.
Így haladok és az 5 csúcs után pont közbeérek.
Egy kúszószemmel összehúzom, elvágom és a szálat varrótűbe fűzve húzom át a csillag hátuljára.
Néztem több videot is meg leírást is, nekem ez a módszer jött be.

Majd mutatom készen is ám! :o)

3 comments:

Tüzes Beáta said...

Gyönyörű lesz!
Köszönöm, hogy leírtad a készítés menetét.
A cica már kipróbálta. Nagyon aranyos!

Palkó said...

Szerintem is nagyon szuper!
Ügyes vagy, hogy ilyen előre dolgozol!
További szép nyarat kívánok!

Andulka said...

Nagyon szép lett a takaró, nekem tetszik rajta a fodor, feldobja. A csillagocskák is szuper jók lettek, majd mutasd a csillagokkal együtt is!