Sunday, June 24, 2018

Kézimunkákodások

Bagolykám után egy babatakarót fejeztem be, meg is született közben Timi baba.


Imádtam horgolni!


A szivecskék külön kihívást jelentettek és sikerültek! :o)


A következő babatakaró kékből készül, októberre vár a tágabb családunk egy kisfiút.


Azt hiszem, ez csillagos lesz :o)


Azért hímzésbe is belefogtam, Jucinál tetszett meg: egy lila sziromruhás nőci lesz majd valamikor:


És hát a póló fonalat is ki kell próbáljam :o)



Az első kosárkámat tele is tettem a cseresznyénkkel :o)


Bőven van még mit tanulnom, tudom! :o) De hát ki kellett próbálni!
Diego is érdeklődik:


Dia már egy éve vette ezt a fonalat, de akkoriban műtötték a kezem, nem tudtam vele dolgozni. Most is elég nehéz ezt a vastag fonalat horgolni, úgyhogy a kezem ereje fogja eldönteni, fogom-e tudni csinálni.
Gyönyörű fonalak...ezer ötlet megint...ááááhhhh, nehéz az élet! :o)

2 comments:

Andulka said...

Nagyon klassz lett a babatakaró, tetszenek rajta a szivecskék, a kéknek is nagyon szép színe van, és biztosan jól fog mutatni a csillagokkal.Ügyes vagy! Bár ilyen segítséggel, mint Diégó gondolom a horgolás is jobban megy. Igéretes a hímzésed is, kíváncsan várom, hogy alakul!

Dóra said...

Csak csodálkozom, hogy van ennyi mindenre időd? Kert, olvasás, hímzés, horgolás, nameg háziasszony, feleség, anya!
Annyira kedves lett ez a kis babatakaró! Cukik rajta a szivecskék!