Tuesday, September 2, 2008

Semmi nem megy!


Semmit nem tudtam csinálni ebben a két hétben, semmivel nem tudtam haladni: a lumbagom az ágyba kényszerített. Teljes büntiben van az ember, mivel egyrészt beteg, másrészt egy csomó kiadás a gyógyszer és még a táppénz is. Először még elvan az ember lánya újság- meg könyvolvasással, de csak "először". A tv eddig sem érdekelt túlságosan, akkor most mitől lenne jobb műsor, ugye? Felöltözni varázslattal ér fel, megfordulni az ágyban akrobata mutatvány...Ma már picit jobb, mert az ülés már kevés fájdalommal megoldható, de eddig csak hanyatt fekvés - úgy még aludni sem tudok. Meg persze hímezni sem...meg gépezni sem...meg semmit sem. Csak látja az ember, hogy mit kéne csinálni és nem tudja...ezt a tehetetlenséget útálom a legjobban! Ilyen kence, olyan tapasz; ilyen gyógyx, olyan gyógyx; hogy az ember csak azt várja, csak múljanak a napok.
Na, remélem már kifelé belőle.

10 comments:

Edit said...

Jucus, jobbulást kívánok neked!

Jucus said...

Köszönöm, jólesik!

Anonymous said...

Háááááááááááát én tudom a megoldást ha megcsinálod.........

Jucus said...

És mi az a megoldás? Bizony Isten, érdekel!

Anonymous said...

Szóval leírom elször azt,hogy VOLTnekem is lumbágóm,tehát ilyen kifogást nem fogadok el hogy fáj,stb.,mert azt én is nagyon jól tudom.Az egész a légzésen múlik.A lumbágó ha jól tudom egy idegbecsípődés,amit levegővel fogunk kiszedni.......ha megcsinálod.Jaslom vegyél be egy gyengébb fájdalom csillapítót,mielőtt nekikezdesz,várd meg,hogy hasson.
Ülj le a földre,lábfej visszafeszít,nyújtott láb.Vissafeszített tenyérrel,mintha fel akarnád tolni a plafont nyújtózz fel és vegyél egy mély levegőt,tartsd bent.Mosrá kelhajolnod a lábadra,ha csak 1 cm-t megy akkor annyit,rugózni nem szabad.Ha már kifogy a szusz,visszamész az eredeti helyzetbe,levegő kifúj.Ezt 10x,naponta max3x.Így porcrong séről kezdve sok mindent gyógyítnak,minden testtjéknak megvan a maga gyakorlata,én sikeresen alkalmaztam eddig.Gógyulj meg!És írj hogy sikerül!

Anonymous said...

Bocs a hibákért,a latopon nem tökéletes már billentyűzet

Jucus said...

Emő, köszi a tippet! Ki fogom próbálni. Most talán már kifelé belőle, de asszem várományosa vagyok ennek a dolognak a későbbiekben is...már többször volt.

idi said...

szia.megkaptam az üzenetedet,de ma biztos nem megy mert beteg vagyok.jelentkezni fogok.addig is gyógyulgass.

idi said...

légyszi szedd össze olyan oldalak listáját amik tetszenek vagy eltudnál hasonlót képzelni magadnak.vagy ha konkrét elképzelésed van akkor várom.Amik kellenek.Egy háttér szin,egy háttér ahová írsz és egy fejléckép ,ha nem akarod tovább a cicát.Várom.Ha gondolod még ma is küldheted mert jobban vagyok és ráérek.szia várom

Unknown said...

Szia Jucus!
Először is az emilcímem: inhoffancsa(kukac)yahoo.com

Egyébként nekem is volt lumbágóm - merevítőben aludtam napokig, és Mydetonon éltem...
Azóta nem jön elő újra és újra, amióta a Pilates nevezetű tornát csinálom - főleg a hátizom-erősítő dolgokat. De azt csak akkor lehet majd elkezdeni, ha már ez a mostani becsípődés elmúlik...
Addig is jobbulást!