Friday, September 5, 2008

Csengetett a postás...

...ééééés akkora meglepi ért!

Megérkezett Flower - Bettytől a PIF - ajándékom!
Mondanom sem kell, rögtön meggyógyultam!

Köszönöm-köszönöm-köszönöm, kedves Betty, nagyon eltaláltad az ízlésem!

















És képzeljétek! Azt a RICO kiadványt kaptam ajándékba, amelyikben a kedvenc terítőm van és korábban kerestem olvashatóbb mintát...hát ez aztán most tényleg olvasható! Most már aztán tényleg van mi motiváljon, hogy végre hozzálássak a terítőmhöz! A kis dobozkán lévő virág megegyezik a terítő mintájával, úgyhogy ez mindig az asztalon fog állni, ha készen leszek a terítővel.

















És még micsoda kincseket is kaptam! Mert hogy nekem még soha nem volt Mill - Hill gyöngyöm! Csodaszépek, ugye látjátok...meg ilyen kis csilli - villi felvarrható szívecskék...most gondolkodhatok, hogy mire varrjam fel őket. Édes gondok!

















Kedves Betty, nagyon nagy boldogságot okoztál nekem az önzetlenségeddel, főleg így, hogy nagy pocakkal készítetted nekem a meglepiket. Nem is tudom, hogyan köszönjem meg Neked! Millió puszi érte!

No comments: