Monday, September 8, 2008

Ollóőr / Scissors fob

Igazából már többőtök oldalán láttam ilyen kis háromszög alakú ollóőrt és már rég piszkálta a fantáziám. Nem tudtam viszont, hogyan kell összeállítani egy ilyen kis alkalmatosságot. Nézelődtem - nézelődtem, míg Iancsa oldalán teljesen véletlenül megtaláltam, amit rég kerestem, ráadásul mintástól. Ancsa direkt nem adott meg színkódokat, mondván "kísérletezni kötelező"!
A kihívás pedig szerintem (csak) olyasmiben jó, amit az ember örömmel csinál. Terápiás jelleggel álltam neki elkészíteni ezt a kis szépikét. Imádtam hímezni! 28ct - os Zweigart hímzővászonra készítettem és az általam választott egyik szín egy rózsaszín multicolor, DMC 4190 - es és egy hozzáillő Venus, a 2264 - es. Így egy ilyen kis puncsos - málnás ollóőr született, úgy varrtam össze, mint a biscornukat. Ha van kedvetek elkészíteni, itt a minta és a leírás. Az enyém így sikerült:















A hozzá tartozó olló tartót is megtaláltam, már hímzem! Mert én készülök ám valamire! Meglepire - ezúttal - magamnak! Hogy meg fogok lepődni!


No comments: