Sunday, August 24, 2008

Szeretetvarázs finish-ben...BC - SAL

Elkészültem a 4. dagi állatkával is, a barival, így együtt a négy hímzés a 4 párnához, amit kiterveltem. Jó volt hímezni ezeket a mintákat, mégis - nem tudom - miért, elég volt belőlük Már csak el kell tisztáznom őket meg beavatni. Anyutól kapok postán még egy fajta anyagot a 2 rózsaszínes mintához, arra még várnom kell picit, de a másik kettőt, a barit és a varnyúúcskát már vihetem mosás után a varrónőhöz, mert ahhoz megvan az anyag - szintén Anyucimtól, így ő is részese a jótékonykodásnak. A párnabelsőket is ő fogja megvarrni.

















Nekiálltam a BC - SAL szeptemberének is, itt tartok:

















Kicsit (nagyon) szomorú vagyok
, mert lejárt az amúgy is hangyányi szabim. Próbáltam a kedvemre kihasználni a mai napot és emlékeztetni magam, hogy A MAI NAP MÉG A MAI!

"Ma viseld el a mai fájdalmakat! Ne add hozzá a tegnapiakhoz, s ne próbáld elővenni a holnapiakat!" Aureliano Tapia Méndez

"Mindig tudd, a dolgok egyszer történnek meg veled; a legértékesebb idő a pillanat, amelyben élsz." Tatiosz

És a reiki alapelvei:

"Csak a mai napra: légy szabad és boldog. Csak a mai napra: találj örömet. Csak a mai napon: gondoskodnak rólad. Élj tudatosan a pillanatban. Hálával vedd számba mindazt, amiben részed van. Tiszteld szüleidet, tanítódat és az idősebbeket. Tisztességes munkával tartsd el önmagad. Szeresd a másik embert ugyanúgy, mint önmagadat. Mutasd ki háládat minen iránt, ami él."

1 comment:

Anita said...

Nagyon tetszenek ezek az idézetek és a bárányka is. :-)

Szabadságról visszamenni dolgozni nem épp egy leányálom, nekem tavaly a négy hét után sem volt kedvem visszajönni, viszont már nagyon várom a pénteket, onnantól két hétig mentesülök a fővárostól. :-)