Sunday, August 24, 2008

Lévai Katalin - Vörös szőnyeg

Szabim alatt azért sikerült olvasnom is jó sokat, én most az olvasásban MUK - oskodtam, mivel a Funtineli boszorkányt most picit félretettem.
Ezt a bestsellert - szerintem az - épp most tettem le, de olvastam mást is, arról majd később.



Annak ellenére, hogy nekem egy kicsit vontatottan kezdődött ez az "opusz", egész jó lett a végére. Már rég szerettem volna Lévai Katalin Párnakönyvét elolvasni, hát most ez került a kezembe. Párocska - szó szerint - találta nekem a strandon. Valaki ott felejthette. Mondtam Neki, találjon még nekem máskor is olvasnivalót:o)








Ezt írja a könyvajánló:
"Szerelem és önzés, hivatás és karrier. A megalázó érzelmi háromszögben vergődő főhős ünnepelt színésznő, akinek ellentmondásos élete felkavaró érzéseket és emlékeket hív életre.
Sikeréhes művészek és politikusok a szőnyegen, társadalmi kényszere és elvárások a szőnyeg alatt. Tisztességesnek maradni a művészetben, a politikában, a szerelemben - lehetséges ez ma?
A különleges írói érzékenységgel és keserű közéleti tapasztalattal megírt történet egy olyanszínésznő küzdelméről szól, aki a politika ingoványos területére téved. Megtalálálja - e a boldogságot, élete tragédi vagy egy nagyszerű felemelkedés kezdete - e? Erről szól a politikus - író Lévai Katalin második, sodró erejű regénye, mely témáját és hangvételét tekintve tlán még a nagy sikerű Párnakönyvnél is merészebb."

Olvasta már más is? Én ajánlom!

No comments: