Sunday, May 25, 2008

N'oa III.

N'oa - m harmadik bejelentkezése: már csak a feje hiányzik, a minta harmadik negyede. Még mindig imádom hímezni, alig várom már, hogy készen legyen. Ahogy egyszer már korábban megvitattuk, Kriszti javasolt egy élénkebb, pl. narancs keretet hozzá. Azt hiszem, ennél az ötletnél fogok maradni.


Vasárnap lévén egy kis sütit is kínálok Nektek, az nlc - ről tanultam és már többször készítettem. Igaz, hogy múlt vasárnap csináltam, de nem volt időm eddig feltenni. Annyira egyszerű, hogy kár ki nem próbálni:
1 nagy poharas tejfölt el kell keverni 6-8 ek cukorral. A tejfölbe vaníliás cukor és citrom reszelt héja is kerüljön. Egy tálba sorba rakok háztartási kekszet (négyzet alakút) és rétegezem a cukros tejföllel, a tetejére keksz kerüljön. Minden keksz tetejére gyümölcsöt ültetek (eper, kivi, málna stb.) és tortazselével leöntöm. Egy éjszakát kell hűtőben állni hagyni, így a keksz jól megpuhul és gyönyörűen szeletelhető. Én, amikor kivivel csináltam, akkor színtelen zselatint használtam, amikor pedig eperrel, akkor pirossal, lásd fent Vigyázat, mert kapós! Jó étvágyat hozzá!

No comments: