Monday, May 26, 2008

Kisvirágom és a virágom:o)

Szombaton délután Nyárnyitó bulin voltunk, a Polip Ifjúsági Iroda szervezte Szekszárdon, a Prometheus Parkban és felléptek Diámék is. Már öt éve táncol az Iberikán táncegyüttesben, hip - hop műfajban. Örülök a kitartásának és annak a leginkább, hogy ez a kis edzőnő meg tudta szerettetni vele a mozgást. Agyon izgultuk magunkat, hogy csak ne essen az eső. Tudom, elfogult vagyok, de fantasztikus volt nézni, hogy micsoda örömből táncol ez a gyerek! Nézzétek csak:


















És végre kikerülhettek az erkélyre a muskátlijaim is, mivel most fejezték be a panelunk szigetelését. Igaz, megtépázta őket kicsit a vihar, de "megmetszettem" a kedveskéim. Próbáltam már sokféle virágot az erkélyen, az az igazság, hogy a muskátli jött be a legjobban. Azt hiszem maradok ennél a fajtánál. A leginkább talán azért szeretem, mert a kis jellegzetes illata (én szeretem) emlékeztet faddi Mamámra. Ők egy hosszú folyósós házban laktak és ez a folyósó mindig tele volt muskátlival, ott teleltette ki őket Mamám.


No comments: