Tuesday, November 27, 2007

Adventi patchwork kiállítás

Hadd osszam meg veletek a mai nagy-nagy élményem! Minden évben megrendezik a Szekszárdkörnyéki Foltvarrók adventi kiállítását. Egy - két éve már nem jutottam el, de ma megint sikerült elmennem a megnyitóra! Tombola is volt, amin két patchwork takaró és 50 db párna talált gazdára. A bevétellel a Mellrák Alapítványt támogatja a foltvarró társaság.

Találkoztam ráadásul egy rég nem látott kedves rokonommal is, aki a párnát, amit tombolán nyert, lánykámnak ajándékozta (megsajnált, mert én nem nyertem semmit, ő meg tud ilyen szépet varrni)- így én is ölelgethetem a szépséges nyereményt. Meg is mutatom Nektek!

Gondoltam ám Rátok is: http://pjutko.multiply.com/photos/album/99

Ha pedig esetleg valaki erre járna, december 14 - ig még megkukkanthatja a kiállítást!


No comments: