Sunday, November 25, 2007

Elkészült hát!

Jelentem: elkészült az első bannerem! Végülis a piros mintás anyag mellett döntöttem a nagy szavazásban, annál is inkább, mivel igaza volt Diának: a sárga csillagocskák az anyagon ugyanolyan sárgák, mint a fal, ahová kerül. Mivel banner akasztóm (még) nincsen, kitaláltam, hogy egy kis farúd jó lenne, hátha van az OBI-ban. Hát persze hogy van (és még mi minden!).Természetesen nem csak a farudacskámmal távoztam az OBI-ból, még egy Miki-virág is bekéredzkedett a kosárkámba. Annyira egy hangulatos kis virág! Engem legalábbis jókedvre derít.









Kötöttem is, képzeljétek! Vagy 10 éve nem kötöttem, de hát itt elültettétek a bogarat a fülembe. Attól féltem, már nem is tudom, hogy kell kötni, de ez olyan, mint a biciklizés vagy a gépírás, megy, nem lehet elfelejteni! Kellemesen csalódtam, mert Dia kész örömmel hordani a sálat. Ő választott magának egy szép kis melírozott fonalat a barna kabátjához és úgy látom a szemén, tetszik neki a végeredmény. Egyszerű kis rizs kötéssel csináltam. Majd belinkelek egy képet a sáltulajdonosról is, ha megengedi!



És most irány Mucika (1984) Astrocat RR-je!

No comments: