Wednesday, September 19, 2018

Rózsázom

Nem csak a kertben, mert hozzáfogtam a hagyományőrző SAL-hoz.
Jucus kézzel festett Little Bunny 28 ct-s vásznára hímzem, szintén Jucus kék-rózsaszínjével és zöld VENUS - szal:


Csak úgy siklik a vásznon a tű! Imádom öltögetni, csak lenne rá elég időm!
Van, aki már be is fejezte a csoportban az 1. részt, még jó, hogy 2 hónap van rá. Meg azért is jó, mert más egyében is lehet munkálkodni.


Diego megtrollkodta a fotót:


Szinte világítanak ezen az anyagon a színek, egyelőre jó választásnak tűnik. Sokat gondolkodtam rajta.

Csatlakozzatok, ha van kedvetek! Én már alig várom a hétvégét, hogy folytathassam.

És egy igazi rózsa is a kertemből:


Szép szeptembert!

7 comments:

Tüzes Beáta said...

Nekem a hímzésen levő bunda izgatja a fantáziámat. Kellemes társnak tűnik.

Andulka said...

Szuper színeket választottál,jó lesz,ha kèsz lesz.Diégó nagyon cuki!

erdoseva55 said...

Gyönyörűek a rózsáid! Mindegyik! :)

Ibolya BAKONYI said...

Kedves Jucus írtál korábban a zöldikékről, vagyis tettél fel képet a tojásaikról. Fotóztad még a kikelés után is őket? Ha igen teszel fel képet! Diego imádnivaló!!!! Annyira gyönyörűűűű!

Ibolya BAKONYI said...

Bocs, a Lajos felesége voltam, Ibolya!

Jucus said...

Kedves Ibolya, sajnos elhagyták a fészküket a zöldikéink! Pedig úgy vigyáztunk, hogy ne zavarjuk őket! Még a redőnyt sem húztuk fel. Pár hónapra rá mintha ismét fészkeltek volna, készülődtek volna tojás rakásra, de nem. Meggondolták magukat. Zavarhatta őket valami, erre gondolunk. Pedig annyira vágytam kis zöldikékre!

Tüzes Beáta said...

Szépek a hímzés színei valóban. A cica oldala is jól mutat rajta, valódi szőr. Viccelek. Mutathatnál róla mindig egy tele képet.