Monday, September 3, 2018

Rózsás

Bár a nagy melegben inkább az olvasáshoz volt kedvem, azért böködtem is ám kicsit!
Meglátni és megszeretni pillanat műve volt: FB-n találtam rá Maria Brovko free mintájára, amivel most itt tartok:


Az tetszett meg benne, hogy árnyaltságában hasonlít a Lanarte-kra és a kertem egyik rózsafajtájára...jó, mondjuk piros nemigen van benne:


Még pici szirom és a szára hiányzik, remélem jövő hétvégén be fogom tudni fejezni.


Új babatakaróba kezdtem, az én sima rövidpálcásomba. Az egyszerűségéért szeretem. Ez most Diám főnökasszony-barátnőjének fog készülni, a baba még csak a gondolataikban van, csak nehogy elkéssek vele :o)


Ezt is hófehér szívecskékkel fogom díszíteni.


Az éjszaka nálunk jól felfrissült a levegő, hatalmas vihar volt.
Hivatalosan is elkezdődött az ősz.
Én örülök neki! :o)

1 comment:

erdoseva55 said...

Mennyi szépséget készülsz elkészíteni! Nekem is rengeteg be van tervezve, végre elővettem az őszi kézimunkáimat, de már az jutott eszembe, hogy ekkora Dimensions munkát ugyse tudok befejezni, inkább elővettem egy téli, Mikulásosat! :))))).
A cicusod gyönyörű!
Jucusnak gyönyörű fonalai és anyagjai vannak, csodásan megfesti őket! :)
Szép lesz a rózsa is! :)