Friday, July 20, 2018

Horgolászat :o)

Hogy miért mindig a legnagyobb nyári melegben jut eszembe horgolni?!
Mikor a hímzés hűsítőbb lenne!

Ez a pólófonalazás valami szuper találmány!
Egy bajom van csak vele: nem bírja az én selejtes (műtött) kezem. Meg tudom horgolni, de azért megérzi a kezem az erőltetést. Elgondolkodtam, hátha az én horgolásom túl szoros, mert így bizony kell erő hozzá.

A Bármitartóból rendeltem most fa alapokat, akciós volt:


Imádom ezeket a pasztell, romantikus színket!

A Youtube-on Eszter annyira közérthetően minden elmagyaráz, hogy az alapján BÁRMIT el lehet készíteni. Én egy 4szögletes kosárkát csináltam most, ez volt az "1. emelet":


Itt pedig látszik a 3 féle szín:


Azért teljesen elégedett nem vagyok magammal, mert felülről kicsit egyenetlennek látszik:


Még meglehet, hogy egyszer szétszedem és kerekben fogom kipróbálni.
Szóval izgatja nagyon a fantáziámat ez a pólófonalazás még a nehézségek ellenére is.
Nézzetek körül Eszter oldalán, eszméletlen kreatív dolgokat fogtok látni!

És az új szerelmem:


Remélem, szép hosszú hónapokat/éveket fogunk együtt tölteni!
Mindig ezzel indulok neki, aztán...egy sem marad meg, eddig bármit olvastam vagy próbáltam. Már ablakpárkányt is csinált nekem Párocskám olyan helyre, ahol eddig nem volt.
De most azt olvastam, hogy csak a már száraz felszínre 3-4 jégkockát kell tenni öntözés gyanánt és kész. Ki fogom próbálni!

Szép nyarat Nektek!

1 comment:

Tüzes Beáta said...

Ááááállati jó lett.
Hol van Diego?