Saturday, November 11, 2017

Folyamat(ok)ban

Sűrű napjaim voltak mostanság, sok minden történt.

Bemutatom a következő áldozatom:


Egyszerűen kellett nekem!
Védelmemben: az augusztusi sárga még él! :o)
Szeretem ezeket a megszelídült fényeket:


Itt tartok a Lanarte baglyocskámmal; valahol a jobb alsó sarokban vagyok a csőrtől balra:


A kezdés minden mozzanata eufórikus volt! :o) Imádom hímezni!


A Kathy Barrick Halloween-esből még a tököcskék indái vannak vissza...nekem ezek a backstitch-ek mennek a legnyögvenyelősebben.

Számomra most derült ki, hogy a datolyaszilva és a gránátalma kettő. Ne is mondjatok semmit! :o) Viszont a datolyaszilvát még meg kell kóstolnom, nem ettem még.


Diego természetesen most is mindenhol!
A szennyestartón, de csak mert büdösbogarat vadászott. Még álmából is felugrik, ő hallja meg először ezeket a lomha bogarakat és megy és addig "fogja", míg össze nem szedjük :o)


Imádja lesni a madarakat az ablakból, még beszél is hozzájuk! A tengelicék csinálják a legnagyobb műsort, párosával járnak és addig az etetőben mulatoznak, míg tele nem rakják a bendejüket. A cinkék szolidan csak fognak egy szem szotyit és viszik. Igen, mi elkezdtünk etetni - egyben macskát szórakoztatni. Arra még csak gondolni sem merek, mit csinálna velük Diego, ha hozzájuk férne :o)


Végül, de nem utolsó sorban Diám "intelligens" krémese. Ismeritek? Isteni finomság:


Szép novembert!

2 comments:

Tüzes Beáta said...

A krémes receptjét elkérhetem?
A kép szuper! : Diego felfelé néz. Reszketeg hangon beszélget a madarakkal, léggyel. Ismerem. Kedves jelenség. Amúgy a cica gyönyörű és látni, hogy jól érzi magát.
A datolyaszilva, vagy ahogy én a piacról ismerem Hurma egyik kedvencem. Mindig veszek ha van. Imádom!
A bagoly szép lesz.

Kata said...

Imádom az Orchideát, de sajna nem marad meg nálam. A fokföldim viszont idén másodszor borult virágba, :-)
Alakul a bagoly, most talán nálam is az készül majd.
A gránátalma izre nekem az igazi jonatán almát juttatta eszembe, datolya szilvát még nem ettem.
A cicus cuki , imádom nézegetni őket, de sajnos nekem nem lehet.:-(

Legyen szép heted.