Sunday, March 26, 2017

Don't Bug Me! :)

Már csak a felirat hiányzott, hogy "I'm stitching!" :)
Sárga helyett pirossal hímeztem, így jobban tetszett. Egy újabb Barbara Ana minta, nagyon szeretem őket a tarka-barka színei miatt!


Jucus teával festett hímzővásznára készült, a kék is az ő általa festett fonal: Baby Boy árnyalat.
Lehet, hogy kép lesz belőle, de inkább párnácska, amit a kilincsre lehet akasztani? Még kitalálom.

És végre tényleg tavaszodik!


Vetettem borsót, fodros- és sima levelű petrezselymet, kaprot (még virágcsokorba is annyira szép!), póré hagymát; még céklát szeretnék majd szórni.

Sajnos a paradicsom palántám nem kelt ki, talán a túl extra ültető alkalmatosság volt az oka? Nem tudom! Szerencsére elfeleztem Mamival és neki meg szépen kikelt, majd abból kunyizok :o)

Csinált nekem Párocska egy magas ágyást, már csak termőföldet kell szerezni (nem is olyan egyszerű) és mehet a vetés.


Egy Bochemit nevű favédő szerrel festette le Lacó, azért ilyen fura egyelőre a színe, majd barnára festjük. A sárga bélés pedig tudjátok mi volt új korában? A napfénytetőnk az erkély felett :o) Mivel került redőny, feleslegessé vált...Lacóm újrahasznosította.

A sárgabarackfa csodaszép:


Szép tavaszt!

4 comments:

MrsYarnart said...

jópofa minta :) a virágaid gyönyörűek! jó ez a tavaszi készülődés :)

xJuDesign said...

Aranyos hímzés kerekedett❤ Viszem a képet ;)
Kellemes tavaszu készülődést kívánok!

Leki-Rita said...

:) cuki pók!
Magas ágyásba mi kerül?

Móni said...

Nagyon aranyos lett! :)