Sunday, June 22, 2014

Mandátumom utolsó hete :o)

2014.6.16 hétfő #93
A mai napon - hűen a hétfőkhöz :o) - a legnagyobb örömöm az volt, hogy hazaértem és hogy ledolgoztam azt a 3 óra mínuszomat, amit egyszer dokihoz menet el kellett lopjak a munkaidőmből.
Margaréták a kertemből, most vázában:

2014.6.17 kedd #94
Dia megtudta az utolsó vizsgájának is az eredményét. 4,75-ös átlaggal végezte a fősuli második félévét. Így esélyes lehet jövőre tanulmányi ösztöndíjra :o)

2014.6.18 szerda #95
- ma is könyvtárban jártam, Fábián Janka Lotti öröksége lesz az áldozatom, ha kiolvastam a Moulin Rouge-t.
- meglepit kaptam:
Annyit áradoztam a mályvarózsáimról, hogy Palkó megerősített benne, hogy tényleg van ilyen hímzésminta! :o) És volt olyan drága, hogy el is küldte nekem, a kép forrása: katt. ide. Legszívesebben azonnal hozzálátnék, csak van egy-két befejeznivalóm előbb.

Ildikó, ez a különleges fodros, mélybordó mályvarózsa köszönetképpen a Tiéd:

2014.6.19 csütörtök #96
Ma a munkahelyen volt egy számomra felfoghatatlan dolog, amit nem is tudok hová tenni, de mindenképp pozitív volt: elvitt minket a Mézesmadzag cukiba az új főnökünk. Egy gombóc levendulás fagyi befigyelt, ilyet még sosem ettem. Fincsi volt és lila :o)

2014.6.20 péntek #97
Ma is csak annyi, hogy legyőztem egy újabb hetet és még haza is értem időben ahhoz, hogy lopjak puszit Párocskától, mielőtt elmegy munkába.

2014.6.21 szombat #98
- délelőtt volt időm kicsit hímezgetni - természetes fénynél - hát igen, már ez is számít :o)
- délután pici kertezés volt, jó lenne egy csendes kis eső a paprikáimnak (is)
Idén már szépen volt málnánk:

Most az aktuális szépség a liliomok mellett a margaréta. Nagyon szeretem:

2014.6.22 vasárnap #99
A mai nap a hímzésé volt, itt tartok a Jane Austen SAL-lal:

Ezt a képet a canva.com képszerkesztővel csináltam - szuper dolgokat lehet vele konstruálni, Dia találta egy ismerősének a blogján.

Szép hetet kívánok minden kedves erre járónak!

4 comments:

Palkó said...

Mi az hogy "utolsó hét"??? Nem lesz több ilyen pozitívas bejegyzés??? Nehogymá!!!! :)))
Gratulálok a lányodnak, szuper ügyes, okos! Csak így tovább!
A mályvarózsát köszönöm!!! A képhez kérlek, írd oda a forrást, itt találtam
http://skat15.blogspot.hu/2012/07/ninas-threads-project-finished-and.html
Csak illusztrációként küldtem, bocsánat, hogy akkor nem adtam meg a forrást, most pótolom, kérlek szépen, pótold Te is! Köszi!
És köszönöm a szép virágot is! Nagyon tetszik! A málnából is vettem, nagyon szeretem :)))
Szép hetet!

Palkó said...

Én köszönöm! Megnyugodtam :)))

Barbaral said...

Nem mondod, hogy már eltelt a 100 nap????? Hihetetlen...
A mályvád gyönyörű, a SAL-od is készül, a lányodnak pedig nagy gratula, igazán büszke lehetsz rá!:)

Jó kis hét volt ez is:))). Ha van energiád hozzá, folytasd a boldogságos bejegyzéseket, én nagyon szerettem őket:).

Nálunk a málnának már nyoma sincs, pénteken leszüreteltük az első TV paprika termést is. Csak ne kéne annyit locsolni:(.

Unknown said...

Nagyon jó ez a heti bejegyzés!