Friday, March 15, 2013

2013.3.15

Nálunk:



Nem emlékszem a 41 évemmel ilyen március 15-re, amit ne lehetett volna a szabadban megünnepelni. A Nemzeti Ünnep mindig tulipános-nárciszos szokott eddig lenni...

Reggel érdekes hangra ébredtem, itt meghallgathatjátok.
Új vendég érkezett hozzánk, egy erdei pinty. Egy csomót vadásztam a neten, mire beazonosítottam:



A bal oldali képet Dia készítette a nagy hófúvásban,a jobb oldali kép forrása a Google.
Nagyon örültem ennek a kis drágának, még nem járt ilyen nálunk. Mintha csak szólt volna, hogy most már ki az ágyból és kérem a kaját. Beült kényelmesen a jó kis szélvédett etetőbe és jóllakatta a kis pocakját:o)

2 comments:

Monika said...

Hozzám is jöttek ma.Egész télen nem láttam egyet sem.

MrsYarnart said...

nálunk csak jó időben láthatók, a vízparton, a fák között. aranyos madárka :)