Saturday, January 19, 2013

Freeform crochet

Nagyon megtetszett Anyahajó ötlete a Facebookon (ugye, azért nem pártol át teljesen mindenki a FB-ra?!), csatlakoztam is a freeform horgolók csapatához. Egy csomó inspirációt találtam a lányok linkjein, a Pinterest-en, egy egészen új világ tárult fel előttem.

Bár eleve úgy jelentkeztem, hogy az alap horgolási fogásokkal rendelkezem, most derül csak ki, hogy tényleg mennyi tanulnivalóm van még.(Pl. a Buillon Stitch-el valahogy sehogy sem tudok megbírkózni; sem tű, sem szívószál segítségével.)


Egy új fogást: a ráköltést már megtanultam azért és egy új virágmintát is: a spirál virág mintát:


Ja, a fonal a kedvencem: a Classic Yarns Wool Mix 340-es árnyalata; a tű pedig 3,5-ös. Egy baj va vele, hogy könnyen szétsodródnak a szálai.

Tudom, csak nekem nagy valami, de sikerélmény a pici siker is, nem?!

Nem tudom még mi lesz ebből a freeform dologból, de izgatja a fantáziámat. Azt hiszem, valami zöld levélkével fogom folytatni, hiszen a téma a tavasz. A határidő március 15. Csatlakozzatok Ti is, ha van kedvetek! Minél többen vagyunk, szerintem annál több ötlet, tapasztalat!

5 comments:

nöné said...

Tanulni mindig jó, mindig kell, mert állandóan szembejön valami olyasmi, ami eddig ismeretlen volt, még a számomra is:) Ajaj, de még mennyi :) Nagyon mutatós ez virág, kíváncsian várom a folytatást!

Kriszta said...

Csatlakozom az előttem szólóhoz :) Nekem is nagyon tetszik a virágod, és én is nagyon kíváncsi vagyok a folytatásra!

Anonymous said...

Én mint kezdő horgoló csakis ámulni-bámulni tudok ezen a csodás virágspirálon!Nagyon dekoratív!

Monika said...

Ez azért nem lehet könnyű,legalábbis nekem....Nagyon szép!
Én nem pártolok át a Fb-ra.Benézek,de a blogon maradok.Sajnos mindenki ott van.:( Kivárom a végét.....

Crafty in the Med said...

Hello Jucu

This spiral floral motif looks very impressive almost a 3 D look to it. It looks a bit tricky to do too.
What are you going to make with it?

keep well

Amanda :-)