Sunday, May 13, 2012

Babatakaró meg miegymás

Elkészült végre a babatakaró a kis Császármorzsának (képtelenség szépen kisimítani a szőnyegen):
Nem egészen 30 dkg fonalat használtam fel,így lett 60x80 cm.
Egy dilemmám azért van: legyen valami kis szegélye vagy sem? Párom szerint kisfiúnak készül, nem kell rá további cicoma:o) Végülis nekem is tetszik így. Szerintetek?
A kis viziló meg egy csomag törlőkendő fog még a takaró mellé kerülni.
Valami ilyen összegöngyölt csomagolást találtam ki neki valami hasonló színű szalaggal, majd meglátom.
Igazából Dia és a táncos társai adták össze a fonalra a pénzt, az enyém az elkészítés öröme volt, szeretettel horgoltam.

1 comment:

Anita said...

Én tennék rá szegélyt, még akkor is, ha fúinak készítetted, mert az keretet ad neki. Kisbabáknak még ennyi amúgy is belefér szerintem. :)