Sunday, April 29, 2012

Babatakaró WIP II.

Íme, így áll a babatakaró pici Somának:
Ez egy gombócnyi mennyiség, most 63x32 cm. Kereken 100 láncszemmel kezdtem, és számításaim szerint a 40 dkg-ból akkor 128 cm magas lenne...de nem lesz:o) Meeert, olyan 70 cm-, max. 80 cm magasra ill. hosszúra tervezem és akkor marad egy kis szegélyre is fonal. Kis pikóra gondoltam...mert ilyet már hallottam, viszont még foggalmam sincs, hogy az milyen, hogy kell csinálni, meg tudom-e majd horgolni:o)

Isteni volt ma a kertben! Ma csak picit voltunk, tegnap hosszasabban. Ezek a dundi írisz hagymák kerültek a jó kis komposzt földbe:

Lessük közben, mikor kezd nőni a fű...kéne egy jó kis csendes eső!
Készülődik egy fűszerkert is - Dia a nevét adta hozzá, a munkája a miénk lesz valószínűleg!:o)
És így néz ki már a hagymám meg a borsóm:
Nem győzöm hangsúlyozni, hogy Lacó és Anyu segítsége nélkül mindez még nem így nézne ki!


5 comments:

unikat said...

Nagyon szépen alakul.
Nekem léleknyugtató kimenni a kertbe, kicsit kapálgatni, aztán gyönyörködni a munkámban, legyen az veteményes, vagy virágos.
Várom a következő beszámolót.

Dóra said...

Szépen halad a takaró! Nem nehéz pikót horgolni, pikk-pakk rá fogsz érezni, az tuti!

De jó a kertezés! Kicsit ezt sajnálom a társasházban, mert ott nem lehet saját veteményesem (pedig szerintem lenne rá hely). Idén már nem futja rá, de jövőre dézsában szeretnék pár dolgot termeszteni én is:-D
Szóval élvezd, a megművelt földet, mindig öröm az, amit az ember két kezével létrehozott.

Jutka said...

Szépe lesz a takaró. Nem ördöngösség a pikó megtanulása...majd meglátod.)
A kertben jó kikapcsolódni, utána kézimunkázni.

Jucus said...

Köszönöm a kedves kommentárjaitokat!
Marcsi, én is "lubickolok" a nyugalomban és csendben és a tiszta, friss levegőben kint a kertben!
Dóra, mi is a negyediken lakunk, idén tettünk szert erre a kis "birtokra", imádjuk!
Jutka, köszi a bíztatást a pikóhoz!

Edit said...

Szuper ez a babatakaro. En is hasonlot horgolok eppen :)

A kertben pedig fantasztikus lehet!