Thursday, April 5, 2012

Kertecskénk

Csak hogy igazoljam távollétem:o)
Párocskával már rég vágytunk egy zsebkendőnyi kertecskére, egy álmunk megvalósult.
Így nézett ki érintetlenül, a munkálatok megkezdése előtt:


És ilyen most, hogy kivágtuk az öreg borszőlőt és már állnak a kerítés oszlopok:


Remélem, sikerült megmentenünk azt a 4 tő rózsát, ami a képen látszik; átültettük, Anyu szakértően megmetszette. Kíváncsi vagyok, milyen virágai lesznek, majd megmuti, jó?!
A munka oroszlánrésze - mondanom sem kell - Lacómé, de az egész család igyekszik, mint a kishangya.
Annyi tervünk van ezen a 600 m2-en, hogy nem lesz elég rá egy emberöltő!:o)
Igazából hobby kertnek szántuk, hogy legyen egy kis friss gyümi, zöldségféle, virág a vázába; hogy legyen a panellakáson kívül egy kis mozgásunk, friss levegőnk; no meg ide telepíthessük szerelmetes Carlos kutyánkat!:o)

Azért a "benti kertem" is megmutatom, Anyu kiteleltette nekem az Amarilliszt és ilyen gyönyörűen virágzott március végén:


Ezt az orchideát is Anyutól kaptam és nem hittem a szememnek, mikor egyszer közelebbről megnéztem. Akkor még csak 1, most már 5 rügyecskéje van, izgulok, fog-e nekem virágozni! Még sosem maradt meg nálam orchidea. Ez egy kb. 1 éves példányka:



Ez most egy kertes-növényes bejegyzés lett, de azért kézimunkás álmaim is vannak ám!
Kellemes tavaszolást minden kedves erre járónak!

3 comments:

Mónika said...

Én is épp orchidea virágoztatásban vagyok, úgyhogy drukkolok!

Judit said...

Ééés, nekem is most virágzik. :D
Hozott nekem is ilyen száracskát, kettőt is!
Jó sokszor hozzál majd képeket a "kertetekről".
Gazdag termést kívánok mindenre! :)

erdoseva55 said...

Jó kertészkedést, kellemes időtöltést kívánok!
Kíváncsi vagyok ám, mi lesz benne, mi terem? Majd sokszor benézek Hozzád egy kis felfrissülésért:)