Tuesday, June 29, 2010

Ismét nyertem!

El sem hiszem, hogy milyen szerencsés vagyok, újból nyertem, most Kiskalács - Dóri játékán! Meg sem érdemlem. De olyan jó játszani, még ha nem is nyer mindig az ember - pláne nem egymás után kétszer! - maga a játék izgalmáért megéri, igaz?!:o)
Megérkeztek a kincseim, méghozzá úgy, hogy Dóri maga volt a személyes postásom!:o)














Csak nézegetem, nézegetem, miket kaptam és csodálkozom, mennyire kézimunkázós-szemmel válogatta össze Dóri ezt a sok mindent:
rusztikus aida (nem volt még ilyen anyaghoz szerencsém), DMC fonaltartók (ilyenem sem volt még), mindenféle csodaságos csipke és a kis monocróm angyalka - visszaolvastam mégegyszer, hogyan készült. Tudjátok, micsoda aprócska x-ecskékkel készült?! Nekem különleges a minta is, az anyag is, amire készült és a tölgyfa kerete is! És tudod mit, Dóri!? Pont illeni fog a frissen festett szobánkba, mert drappos-kávés színű lesz! Végem van!:o))
Nem is tudom, mit mondjak, egyszerűen csak KÖSZÖNÖM!

5 comments:

Unknown said...

Hát akkor itt is gratulálok!
Leld bennük örömödet! :)

Jucus said...

:o) Fogom! Fogom!:o)

Silerika said...

Azta, micsoda szerencsés nap!Mennyi szép ajándékot kaptál! Én egy kitűzőt nyertem Bebinél.:o)))

unikat said...

Gratulálok. Valahogy akkor is fülig szalad a szám, ha más nyer, mert eszembe juttatja azt a jó érzést, amit idén már én is többször átéltem.

Melinda said...

Csodás ajándékok...gratulálok!:))