Sunday, November 9, 2008

Xszemes tali Budapesten - 2008.11.08

Muszály pár szót írnom a tegnapi Pesti taliról, mert annyira jól éreztem magam! Ezúton is köszönöm mindenkinek a kedves fogadtatást, mert azért izgultam ám!:o)Annyiszor készültem már eljönni ide, végre összejött és őszintén mondhatom, nem bántam meg! Én már reggel hatkor elindultam és fél tizenegyre az Astóriánál is voltam, úgyhogy jó nagyot tudtam csavarogni a környéken 3 óráig. Annyi látnivaló van, amit még sosem láttam! Meg tudtam nézni pl. a Dohány utcai zsinagógát azzal a romantikus kis temetőkertjével és a Zsidó Mártírok Emlékművét is.

Szóval: az Erzsébetvárosi Közösségi Házban gyűltünk össze és szerintem egész sokan. Eljött Drégelyváros Judit is - persze hatalmas volt a csábítás, annyi minden jó dolgot hozott magával. Voltak, akik csak bekukkantottak, nekik is úgy örültem! Sok mindenkivel tudtam beszélgetni és még több mindenkivel - akikkel szerettem volna - nem, de így is nagy élmény volt nekem ez a szombat! Képeket itt találhattok!

Megmutatom azért az elkészült novemberi Bent Creek - emet is, a talin debütált:






No comments: