Tuesday, July 29, 2008

Szóval...megjöttünk a nyaralásból:o)



A múlt hét időjárása nem igazán kedvezett nekünk, de azért jól kipihentük magunkat Anyunál, Balatonfüreden. Arra álmunkban sem gondoltunk, hogy pont július közepén fog megdőlni a hidegrekord, úgyhogy a 14 fokban se fürödni, se napozni nem tudtunk. Pedig egy minimális barna bőrszín megszerzése lett volna a cél. Mindegy, legalább jól kidumcsiztuk magunkat Anyuval és jó levegőn voltunk.

Hétfőn indultunk, de nekem még a vonatozás is élmény volt, mivel 10 éve már biztos nem ültem vonaton:o) A hímzésem persze elő sem került a sok látnivaló miatt.

Kedden még be tudtunk menni Veszprémbe, plázáztunk egyet a tinimmel és felfedeztünk a sétáló utca legvégén két cuki kis ajándékboltot. Az egyik neve Veranda volt, a másiké pedig Kredenc:o) Csináltam is pár fotót róluk. A vár lett volna még tervben, de addigra már térdig lejártuk a lábunkat, úgyhogy ezt majd legközelebb.

Hét végére már picit megemberelte magát az időjárás, úgyhogy pénteken le tudtunk menni sétálni a partra meg a kikötőbe és szombaton pedig csavarogtunk egyet Tihanyban. A kedvenc helyünk.

Azért nem csak lustiztam ám! Minden rosszban van valami jó - a rossz idő a hímzésnek kedvezett. Elkészültem a Szeretetvarázsos dagi cicámmal és belefogtam a dagi varnyúúúba is, mutatom is őket. Párnának készülnek és a varjúhoz kaptam Anyumtól egy tök jó kis anyagot, remélem látszik a fotón, milyen klasszul összhangban van az anyag és a minta színe.


















Jut eszembe! Nektek megvan már az augusztusi Praktika? Van kereszszemes melléklete!

És most irány és visszaolvasok, miből maradtam ki a múlt héten. Eddig nem volt rá időm, mivel belecsöppentem egy két hetes helyettesítésbe (síró-zokogó-mérges smiley) és itthon már csak meghalni van energiám.

Remélem, van, aki most nyaral!

3 comments:

Melinda said...

Aranyos lett a duci állatkád!
Örülök,hogy kipihenhetted magad,ha már az idő nem kedvezett nektek!
Szuper a képnézegetőd:))

Jucus said...

Köszi!
A képnézegető a PictureTrail, katt az ikonjára és olyan jókat lehet csinálni vele!

Edit said...

Nahát! És nem szóltál, hogy itt jársz!!! Igaz, mi hétfőn éjjel értünk haza a nyaralásból, kedden anyuéknál voltunk... De egy tali megoldható lett volna. :)