Sunday, April 27, 2008

Szerelemhímzés

Hát ezt nevezem én "szerelemhímzésnek", nem tudom, Ti hogy vagytok vele? Múlt héten láttam meg újra, már régebben ki volt nyomtatva, már rég eldöntöttem, hogy ő lesz az én védangyalkám az ágyikóm mellett a falon. (Keresztanyum szerint a védangyalok napján születtem, okt. 2 - án, de ennek majd pontosabban utánanézek.) Keretezéshez rendeltem hozzá Tassotti papírt is...nem is tudom...hátha valaki jobban ért hozzá...ilyennek kell ennek a papírnak lennie? A háromnegyed része halványabb, csak az alsó negyedét "írták" erősebb kézírással. Vagy cseréltessem ki? Esetleg rendeljek még egyet? Nem tudom.













Elkészültem Diusom ballagási szalagjával is. Végülis emellett a betűtípus és idézet mellett döntöttem - az egyik kedvenc írómtól. Remélem, olvasható! Most bekerül a szekrénybe és ott pihen június 13 - áig. Ezzel legalább nem kell majd kapkodnom. Masnira kötve majd a mellékelt szalagokkal lesz az ünnep napján, akkor fogom beadni a virágoshoz is, hogy komponáljon hozzá valami szépet. Fehér vagy kék virágot gondoltam hozzá. Majd az ünnepelttel együtt is megmutizom ám!

No comments: