Sunday, April 20, 2008

Ez is, az is...

A legnagyobb újság Nálunk most az - és ezt mindenképp szeretném megosztani Veletek -, hogy pénteken kiderült, felvették Diámat abba az öt évfolyamos I. Béla Gimnáziumba, ahová menni szeretett volna. Hatalmas kő esett le a szívünkről!

Elkészült Diusom ballagási szalagjára Füles kutyi, szerintem ez a név illik rá a legjobban. Végülis úgy döntöttem, hogy a szalag bal szárára a kutyi mellé jön még a dátum: 2000 - 2008 és a szalag jobb szárára egy idézet kerül, ne legyen a másik fele olyan üres. (A kép mellé becsempésztem a még bimbós Amarilliszem, majd később arról is!) Egy kérésem lenne: ha van valakinek olyan abc-je, amivel az idézetet folyó írással tudnám írni, segítsen ki légyszi' Vagy egyált. amivel "írni" tudnék hímezve!

















Elkészültem életem harmadik (az első kettő még titok!) JJ-mintájával is, már olyan régen készültem JJ-re! Drupa kedvességének köszönhetően találtam a mintát az egyik újságában. Igaz, hogy gyerek bökögetőknek ajánlották ezt a design-t, de nekem annyira megtetszett, mert olyan kis vidám tavaszi! Bzsuzs segítségével Pécsről kaptam ezt a finom Zweigart hímzővásznat és képes voltam rá egy szálával hímezni - pedig nem is szeretek egy szálasan hímezni Ennél a képnél pedig arra lennék kíváncsi, hogy Ti hogyan dolgozzátok ki azokat az 1-1 szemeket, amik teszem azt egymástól 5 szemre vannak. Én vezettem a szálat. Van, aki egyenként elvarr egy-egy szemet?













Sütöttem is tegnap (annyit nyaggatott a család). Egy régi recit csináltam meg, mert amolyan egyszerű kis keverd-össze-be-a-sütőbe. Kefíres kevert vagy Tarkabarka a neve. 4 egész tojt kell összekeverni 3 kefíres dz cukorral, 1 csomi vaníliás cukorral és 1 kefíres dz olajjal. Utána kerül bele 4 kefíres dz liszt 1 csomi sütőporral elkeverve és a legvégén a 2 dz kefír. A fele masszát kivajazott/kilisztezett tepsibe öntöttem és a maradék masszához további 2 ek kakaóport kevertem. Ezután össze - vissza ráöntöttem a barnát a sárgára, így lesz ilyen tarkabarka. Lehet rászórni diót a tetejére, én azt is nagyon csípem! Sokáig friss marad, mert kefír van benne. Nálunk nem kellett bizonyítani a frissességét!













Hú, de hosszú bejegyzést kerekítettem, de annyi mindent szerettem volna most mesélni! Miután Dóritól kaptam egy dundi fiatal Amarillisz hagymát, Anyukám is meglepett egy tál már hajtó lovagcsillaggal (így is hívják). Ez az "öreg" már nyílik és mellette láthatjátok azt, amelyiket Dóritól kaptam. Nem gondoltuk, hogy a fiatal hagymácska már idén virágozni fog és nézzétek, mekkora már a bimbója! Köszi, Dóri, mégegyszer!


No comments: