Saturday, June 7, 2008

Őrlődésem eredménye

Tudom, borzasztó vagyok, de kipróbáltam az eredeti tervemnek megfelelő fonalakkal mindkét hímzővászonra hímezni és valahogy nem igazán tetszett az eredmény (3.kép). Pénteken a városban jártam és találtam egy nagyon finom kis kék apró virágos anyagot. Ez az anyag kicsit vékonyabb, de én csak bélésnek szánom - remélem beválik. Első látásra szerelem volt az anyag és így ráadásul a két kedvenc kékemet is használhatom: Venus 2425 (valamiért ez nekem a legszebb szín a Venus palettán) és 2461 - es. A középső képen a rezidenciámat láthatjátok, ami szent hely, mindenki tudja a családban, hogy oda pakolni életveszély!

Most nagyon lököttnek tartotok? Mi a véleményetek az új megoldásról? Már - mint láthatjátok - belekezdtem és nagyon tetszik.



No comments: