Monday, February 18, 2008

Sagittarius Cica313-nak


Még tegnap este sikerült befejeznem a Margaret Sherry - Astrocalendar RR következő cicáját. A szín a fotón csal az esti fotózás miatt, a második kép a színhűebb.Cica313 terítője egy nagyon kellemes lila anyagra készül, szép lesz! (Szerettem volna ma postázni, csak közben más program jött közbe: Dia a szomszédból telefonált, hogy nem tud bemenni a lakásba, elromlott a zár.Lakatosért telefonálgattam egy fél óra hosszat, alig találni szakembert.No...most már bentről)
Bevallom, illlen béna még egy cinyóval sem voltam, nekem ez a minta volt a legkacifántosabb minden szempontból: a lila anyagon a halványkék kör... a kontúrja... mindene. Itt aztán minden előfordult:fejtenem kellett... minduntalan beleakadt a kezembe a fonal, így kiesett a kezemből a tű fonalastól... az ujjaim össze - vissza böködtem...közben kellemes kis garatgyulladás, ami végigment mindhármunkon....azért a lényeg: nem fogott ki rajtam őkelme és remélem tetszik majd Cicának a minta, mert szeretettel csináltam!

No comments: