Sunday, February 17, 2008

FebruaryGlows és túrófánk

Hoztam Nektek megmutatni a FebruaryGlows - om. A hímzés pont elkészült Valentin napra
,de sehol egy fránya patentot sem találtam itthon - tudjátok, hogy bemérgesedtem! Mikor alig várja az ember a végeredményt! A lényeg, hogy vettem pénteken patentot és a végeredményt itt láthatjátok. Egy kedves kis egyszerű és haladós minta, én nagyon szerettem hímezni!














És ha már február - igaz, a farsangi szezon lejárt - , akkor fánk! Nem igazán szeretem a fánkokat, de ez elnyerte a családom tetszését/ízlését. Megosztom veletek a receptjét, mert egyszerű és gyors, egy gazdagabb levessel szerintem egy tökéletes ebéd. Túrófánk a neve. 50 dkg túró, 25 dkg liszt, 2 egész tojás - a habját felverve kell hozzáadni, 12 dkg porcukor, csipet só, fél csomi sütőpor. Olajban vagy zsírban kell kisütni, gyorsan megsül!



Próbáljátok ki, ha van kedvetek!

No comments: