Monday, October 8, 2007

Túrós pogim


Olyan régen sütöttem, hogy tegnap - gondoltam - nekifohászkodom. Ez egy annyira egyszerű kis pogi, hogy bátran ajánlom mindenkinek. Ha nekem rendszeresen sikerül...akkor bárkinek! Megosztom veletek a receptjét is: 0,5 kg túró, 0,5 kg margarin, 0,5 kg liszt, 1 tojás sárgája és egy evőkanál só. Mivel túró van benne, sokáig friss marad és még azért jó, mert előző nap este kell bedagasztani, egy éjszakát kell hűtőben állnia és másnap csak szaggatni kell (ha esetleg vendégek jönnek, nem akkor kell vele bohóckodni). A tetejére a szokásos: tojással szoktam megkenni és szórok rá sajtot, ízlés szerint kömény magot vagy szezám magot. Én mindig két félét csinálok, köménymagosat és -telent, mert az egyik így nem szereti a másik meg úgy. Íme az eredmény:

No comments: