Monday, October 8, 2007

Napló a naplóban


Egy elég érdekes naplórészletet olvastam az ÉVA-ban, többször elolvastam, hogy értelmezni tudjam. Se rím, az írásjelek is mintha eltévedtek volna, de eszembe jutott róla valami. Úgy idézem, ahogy írva vagyon:

"Elültettem a tulipán a krókusz meg a nárcisz.

Hagymákat későn ezt is éjjelente már fagyok jönnek.

Hamar itt van a hó aztán a fény ideje máris.

Tavasz lesz pára és sziromszaga a földnek." Tóth Krisztina: Napló (részlet)

Upps, akkor itt az ideje elültetni a virághagymákat! Mivel virágfüggő vagyok, beszereztem egy csomag virághagymuszt. Ha minden igaz, lesz tulipánom, krókuszkám, jácintom, íriszem, fürtös gyöngyikém. Fent a várható kép! Mivel a kertem erkélynyi méretre korlátozódik, két virágládába ültettem el a kincseim, állítólag bírják az erkélyládát, akár cserepet. De jó lenne, ha kibújnának tavasszal! Mit tudnék örömködni nekik!

No comments: