Wednesday, March 13, 2019

NIOK - tali

Úgy vártam március 9-et, mint egy kisgyerek, hogy mehessek Pestre Nincs-időm-olvasni-kihívás találkozóra. Talán 20 éve nem jártam Pesten - szégyellem.

A helyszín a Grund volt, hangulatos kis szórakozóhely, jól megtöltöttük könyvmolyokkal! :o)

Gárdos Péterrel beszélgetett Szabados Ági elsőként.
Mindkét könyvét olvastam és imádtam (Hajnali láz, Hét mocskos nap)! Az új infó, hogy készül a 3. regénye! :o)


Boldog vagyok a dedikált példányaimmal!


A második meghívott Vecsei H. Miklós volt, a Pocket könyvek szülő atyja. Pocket-em sajnos még nincs, de ami késik, az nem múlik!
"Hasi" is egy eredeti figura, hihetetlen, hogy vannak még olyan fiatalok, akik ki tudják és akarják mutatni az érzéseiket!

Két könyvet vittem cserélni (duplán voltak meg), és két könyvet hozhattam is. Kíváncsi leszek!
NIOK-bögre és -szatyor nélkül nem jöttem volna haza!


A 3. téma a gasztronómiai könyvek világa volt, Főzelékes Feri volt az egyik meghívott.

Szabados Ági közvetlen személyiségéről kár is lenne írnom, annyira nyilvánvaló.
Ezzel a másik képpel boldogkodom még:


Hogy ne csak mindig Ági adjon, néha kapjon is, vittem neki egy kis meglepit:


Szuper napom volt!

No comments: